Mattias kommer hit snart!



Hello everybody!

Jag har duschat, sminkat mig, klätt på mig så nu är jag redo för Mattias ankomst. Han är lite seg på att svara på sms så jag vet inte riktigt när han kommer hit men han kommer nog snart. För att fördriva tiden sitter jag och lyssnar på ett band som verkligen behövs nämnas i musikhistorian. Queen! Hm, nästan världens bästa band...om inte Metallica och Hardcore Superstar fanns, vill säga. Man vågar inte lyssna på "Love of my life", då tårarna har lätt att komma till den låten. Alltså, varför Freddie?:/♥

Hur är det med er då? Vad jag förstår så har alla blivit hemma på grund av den inställda busstrafiken. Jag förstår inte vart den dumma snön kom ifrån? Jag som trodde att det skulle bli vår och sol, det vill säga bra väder. Men icke, all snö som smält har ju kommit tillbaka nu :/


Kommentarer

Postat av: Victoria ♥

sv. hahah aa precis =)

2011-02-11 @ 14:18:48
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Felicia

Åh, Queen! <3

KISS & Queen är typ dom band som man ALLTID kan lyssna på :') <3

2011-02-11 @ 19:56:50
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback