Knubbiga barn är så himla gulliga!



Hejhej polers!

Nu är jag hemma igen efter det lilla mötet på Tjusarstigen 2. Med hjälp från Mattias och personer runt omkring så kom jag tillslut till rätt hus. Dock ringde jag när jag var utanför och fick pappan att stå och vinka från köksfönstret, haha. När jag knackade på kom världens knubbigaste och GULLIGASTE barn och öppnade. Mamman hälsade och sedan gick vi in i köket där jag fick hälsa på pappan. Jag fick en kopp kaffe och sedan satte vi oss vid köksbordet och pratade. Dom visade mig runt och jag kan inte säga att det inte var stort. Deras badrum är lika stort som mitt rum! Iallafall, det var jättetrevligt och jag hoppas att jag uppförde mig väl. Dom tyckte att det var jättebra att jag bodde så nära dom och det är nog därför dom kommer välja mig. Men det är en till tjej dom ska träffa på onsdag så vi får se. Dom kommer ringa mig på onsdag och om det blir så att jag får jobbet så kommer det bli en liten start på lördag och söndag, 2 timmar vardera.

Okej, jag är lite upprymd nu så jag kommer tillbaka snart. Måste få i mig någonting, är jättehungrig!:/


Kommentarer

Postat av: Angelica

hahah " det är därför de kommer välja mig"

tar ut segern i förskott? ::P

2011-02-13 @ 22:06:54
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback