Hundj*vel!

 
Gammal bild...jag vet, men har ingen annan här just nu. Fy Celi! x]

Godmorgon sötnosar!:)

Denna morgon har varit jävligt jobbig. Först vaknade jag och upptäckte att jag började matten om 10 min. När jag sedan går upp så upptäcker jag en fet kisspöl på vår röda matta i vardagsrummet. Hundj*vel! Självklart var jag då tvungen att suga upp det med papper och det gick åt en hel pappersrulle. Jag ringde mamma och hon sa att hon skulle fixa det när hon kommer hem för det luktar fortfarande piss i vardagsrummet. När jag tillslut var klar med allt det där så fick jag äntligen äta lite frukost och sedan rusade jag till bussen. Och vad tror ni inte händer då? Jo, bussjäveln står vid busshållsplatsen när jag är 10 meter. Jag springer men hinner ändå inte och får därför vänta i denna underbara kyla. Men...nu är jag äntligen i skolan och jag börjar sista lektionen om 35 minuter. Nu ska jag gå och köpa något i caféterian, vi hörs snart igen! :]

Kommentarer

Postat av: magda

Mysig hund haha :D

Nja, det tycker ju inte jag då ;)

2011-02-18 @ 12:28:49
URL: http://magdalenamyrzell.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback