Hoppas jag får jobbet!

Hej allihop! :]

Förlåt för en dålig uppdatering nu under helgen men jag har varit ganska upptagen med pojkvännen. I fredags blev det som sagt Let's Dance och godis på det. Igår var vi och shoppade några timmar i Nacka Forum då vi fick med oss en hel del, iallafall Mattias. På kvällen kollade vi på Melodifestivalen som har börjat och vi hejade på Swingfly som hade ett underbart bidrag. Och efter det kollade vi på den roliga filmen "Inglorius Bastards", hehe.

Idag gick vi ut på en härlig promenad efter frukosten. Himmlen är alldeles blå och det är ganska varmt, om det inte hade blåsigt så hade det varit mysigt. Vi gick iallafall ner till Willys där jag länade in mitt CV och en ansökan om sommarjobb. Jag hoppas att jag får jobbet nu för det skulle vara så skönt att få ha något att göra i sommar :]

Mattias gick hem precis så nu ska jag vänta på lunch och medan ska jag göra några tal i matteboken. Skolan börjar imorgon igen och på onsdag har jag matteprov. Hm, undrar hur det kommer gå för mig ^^


Kommentarer

Postat av: johanna

Hoppas du får sommarjobbet då:)



Svar: Haha ja när det väl gäller så är det väldigt svårt. Och precis efter så kommer man på vad man skulle säga:P Så är det iallafall för mig:P kram

2011-02-06 @ 16:17:55
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: amanda molander

jo det är sjukt svårt. iallefall när man förlorar den man verkligen älskar... <3

2011-02-06 @ 16:29:11
URL: http://amandamolandeer.blogg.se/
Postat av: anna

ja int e de kul inte :P

2011-02-06 @ 16:30:47
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback