Hazel

Klockan är redan 19, det är sjukt hur fort tiden går. Jag förstår inte riktigt, klockan var 16 alldeles nyss. Jag har inte lyckats göra så mycket under dom 3 timmarna som har gått sedan jag kom hem. Jag har räknat mattetal, lyssnat på musik och nyss ätit mat. Och vad ska jag göra nu? Jo, plugga mer matte. Jääätteroligt, verkligen -.-'

Jag har inget vettigt att skriva om idag känner jag men vi får se. Det kanske kommer något vettigt senare ikväll. Nu ska jag plugga matte och lyssna på musik, jag har fått min storebrors spellista och den äger.

Jag kanske inte har visat upp den förut men t-shirten på bilden är faktiskt rätt så ny. Den kostade 100-någonting och kommer från Weekday :)


Kommentarer

Postat av: Madde

Sv: Dom är sjukt på! Så där så att det blir obehagligt liksom! Men förra avsnittet da, när han stod ute i regnet, så JÄKLA LÄSKIG! Hahaha jag orkar inte med Ove! x)



Haha men så kan jag också få ibland! Man måste ju erkänna att de är rätt så svängiga hennes låtar ;D



Fiiiin tröja! :D

2011-02-07 @ 20:16:25
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-07 @ 22:09:57
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Sv: Jo, de suger nog om man gillar dem. Som tur är gillar jag dem inte! ^^

2011-02-07 @ 22:47:24
URL: http://danielkl.com

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback