Glad alla hjärtans dag! :]♥



Hejsan!

Idag är det måndag idag men inte vilken måndag som helst för idag är det Alla hjärtans dag. En dag då man ger varandra extra mycket kärlek. Inte bara till sin partner utan även till nära och kära. Än har jag inte fått så mycket kärlek förutom ett par gulliga sms från pojkvännen och en smaskis puss från min lillebror.

Min lillebror bestämde sig för att sova i min säng inatt och dom första 20 minutrarna var ganska kaos. Han låg och vred sig, slog mig, rev mig och hade sig. Dock gjorde jag misstaget att säga "Aj" som han bara tyckte var roligt och fick honom att fortsätta. Men vi somnade tillslut men Celi vid fötterna och på morgonen åt vi hemmagjord gröt tillsammans. Han är världens bästa lillebror :]

Nu sitter jag på Mediekunskapen och gör ingenting. Vi har fått en uppgift men min polers som är med i min grupp är lite överallt. Jag ska försöka börja nu men vi hörs senare. Och hörrni, var snälla mot varandra!:]♥


Kommentarer

Postat av: zahra

Nu har jag valt ut dagens blogg, kolla om det var du. Om det inte var du har du andra chanser också, så håll koll.

Tack för att du var med!

2011-02-14 @ 14:23:47
URL: http://tummeupp.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback