Första dagen man inte kommer försent?

Godmorgon!

Igår var en underbar dag. Jag kom dit, vi badade och sedan kom vi på att vi ville ha en varsin semla. Vi bestämde oss ganska snabbt för att gå ner till affären och köpa en varsin. Det var hur gott som helst ska ni veta! ;] Medan vi åt semlorna kollade vi på Sverigs Mästerkock och efter det gick vi och la oss.

Idag vaknade vi ganska hastigt och klädde på oss och åt fort. Sedan slängde vi oss mot bussen, eller ja, haha. Vi gick som sniglar för det var verkligen as halt. Jag är lite tidig i skolan men det gör inget. Det är nog första gången jag kommer i tid, om man bortser från dom första dagarna. Då vågade man inte komma försent, hahaha. Jag är iallafall inte ensam och vi börjar om 10 minuter. Vi har svenska som första lektion och matte som sista, jag slutar 14.30 så det är ganska chill :]



Kommentarer

Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

ja coolt vet jag inte om det är men otroligt skoj och spännande :)

2011-02-03 @ 09:33:51
URL: http://tvattlapp.blogspot.com

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback