Vinterlov, inte Jullov!



Hellu!

Äntligen vinterlov! Efter ett jobbigt och viktigt fotoprov så fick jag äntligen skutta ut från skolan tillsammans med Felicia. Nu slipper jag gå dit, träffa samma jävla idioter varje dag och göra tråkiga uppgifter samt skriva prov på ca två veckor. Det känns jävligt skönt. Egentligen slutar jag imorgon men jag tror jag hoppar över julpyssel och julfika. Det kan jag göra hemma om jag nu vill göra det, jag har annat att göra.

Efter skolan gick jag och Felicia raka vägen över till Forum Nacka för att köpa en julklapp. Innan letandet efter julklappen plöjde jag dock runt i varje kläd/skobutik för att kolla på kläder och skor. Självklart köpte jag något, jag kunde jag inte undgå från att göra det. Det blev ett par svarta jeans, faktiskt välbehövligt, och ett par strumpbyxor som jag ska ha på julafton.

Sedan bar jag mig hemmåt och mötte upp mamma i Mölnvik. Där köpte vi middag, hårfärg till henne och ytterligare två julklappar från mig. En till Maximus och en till Anton. Nu har jag alla julklappar som jag ska ge bort på julafton så jag tänkte slå in dem. Jag gör det medan jag väntar på maten så jag slipper tänka på att jag inte har ätit någon lunch och därför är väldigt hungrig ^^


Kommentarer

Postat av: Felicia

"slipper träffa samma jävla idioter varje dag"

haha, känner mig träffad...

2011-12-21 @ 19:56:34
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha jag säger jullov :P

2011-12-28 @ 16:03:51
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback