CUTE IDIOT

Det var ju en smått härlig träningsvärk man fick i benen. Tack! Men man ska inte klaga, jag får ju assnygga ben på köpet. Jag har varit ledig idag och precis pluggat klart för idag och om jag fick önska; hela livet. Svensk litteraturhistoria och småföretagande är inte det roligaste ska ni veta men jag klarar allt med musik. Släpp biljetter till Volbeat någon gång, jag vill höra och se danskjävlarna spela! Snart ska jag packa kläder och plugg, fixa mig och dricka en skvätt kaffe. Efter det börjar jag min powerwalk ner mot Gustavsbergscentrum och biblioteket som finns där. Har inte varit där sedan högstadiet i 7:an. Roman om rosen ska lånas (om den nu finns), helvetes litteraturhistoria! Idag sover jag över hos Anton.

Kan man tona håret mörkbrunt och sedan lägga i en röd toning för att få en mörkröd färg? Alltså mörkbrunt och rött i skiftningar. Någon borde ju veta (a)


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

skönt med träningsvärk :D hihi

2011-12-06 @ 15:58:43
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback