FELICIA


Felicia gillar inte när man tar kort på henne, syns det?:]

Vilken jävla natt!  Anton har inte kunnat sova så han har legat vaken hela natten. Han har även väckt mig några gånger och påstått att jag gråtit och pratat om olyckliga saker i sömnen. Det var inte förens vid 06.00 som han bestämde sig för att gå upp. Jag försökte somna om då men det gick inte utan honom vid min sida så han fick ligga bredvid mig i sängen och spela spel, haha. Jag har även drömt sjuka grejer under natten så jag har inte fått mycket sömn. Men jag är vaken och redo för shopping!

Igår bestämde Felicia och jag att vi skulle gå mellandagsrean idag. Hon har precis kommit hem från nu-vad-det-heter och är sugen på att spendera pengar. Äntligen har jag någon mer att vara med än Anton, inte för att han är tråkig men jag tippar på att han har tröttnat lite smått. Vi tar en liten paus från varandra idag men imorgon kommer han till mig.

Jag ska möta Felicia inne i stan vid 13.00 så jag har lite tid att spendera med älsklingen. Vi tänkte därför kolla på en film, Lilo & Stitch, haha, det är många barnfilmer som rullar nu ^^

Kommentarer

Postat av: ami

jodå, jag hör på dom och dom är superbra ^^

Sett dom live och fotograferat dom backstage i ett fotojobb med min syster och hennes vän!



Åh tack så mycket sötnos ;*

2011-12-29 @ 10:44:40
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Ja, jag trivs med det!

2011-12-29 @ 15:22:21
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha skön bild!

2012-01-11 @ 09:08:35
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback