Snöängel


Bestämde mig för att rulla i snön igår och det slutade med att jag även gjorde en snöängel i snön, fin som fan!

"Strååååålande juuul"

Dagen före julafton och julkänslan börjar sakta ta sig fram till mig. Jag och Anton har varit hemma hos mig hela dagen då vi vaknade här. Under dagen har vi slappat, hjälpt mamma med julmaten och sågat ner en julgran på tomten som står i vardagsrummet just nu. Vi har inte pyntat den ännu men jag tänkte ta hjälp av familjen efter maten. Anton har precis åkt hem till sig eftersom det är julafton imorgon. Tråkigt men förståeligt ^^

Jag vill hemskt gärna fira julafton med honom men våra föräldrar vill ju fira med oss. Därför har vi bestämt att vi firar med familjerna på förmiddagen och eftermiddagen men att jag åker till honom senare på kvällen. Där blir det en extra julafton där jag byter ut julklappar med familjen där borta. Lite krångligt att få med sig alla julklappar på buss och pendeltåg men vad gör man inte för att få fira julafton med älsklingen. Hihi :)

Nu ska jag vara barnvakt åt min yngsta lillebror och försöka plugga lite. Jag trodde att jag skulle få slippa det över julen men vill jag ha MVG i Foto B så får jag stå ut med det. Kram på er!


Kommentarer

Postat av: carro

sv: jepp vi klädde den igår! :) kan man få se en bild av den eller? ;)

2011-12-23 @ 21:33:23
URL: http://somcarolina.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback