riktigtjävlahelvetesmega

Tintin var bra, men inte mer än bra. Filmen var dessutom i 3D och det tycker inte mina ögon om. Men det var gratis och det är alltid gott. Dessutom hittade jag ett par finfina skor för 99 kronor innan filmen. De är faktiskt snygga och de var riktigtjävlahelvetesmega billiga. Jag är glad. Över att de kostade så lite, alltså. Vi är hemma hos mig just nu och pojken min socialar sig med min storebror framför något program. Men jag ska försöka få honom att landa i min säng...jag vill, nu.

Imorgon är det nyår och då ska jag kyssa min älskling länge, väldigt länge.

Kommentarer

Postat av: Matte

Gott nytt år!

Mvh Matte :)

2011-12-31 @ 17:16:39
Postat av: Matte

Gott nytt år! :)

Mvh Matte

2011-12-31 @ 17:17:38
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Hm, oj vad svårt! :o

Jag vill nog ha ganska mycket vita möbler i shabby chic stil, sen lite mörka för att bryta av. Själva detaljerna har jag gärna i brunt och guld (tycker det är grymt fint tillsammans), samt svart. Så vill jag ha en hel del färgglada detaljer, rosa och lila till exempel. Lite olika i varje rum, men kanske svart som en röd tråd genom hela hemmet med detaljer :) Vill ha en ganska färglös bas så man sen kan byta ut alla detaljer till i stort sett vilka färger men vill så man kan variera sig :)



Hur skulle du vilja ha det :)

2012-01-02 @ 20:32:30
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback