Iron Maiden



Iron Maiden ♥

För en stund glömde jag bort Iron Maiden, jag glömde att deras musik är grymt bra. Jag fick dock syn på en Iron Maiden - tröja i mina klädlådor när jag rensade de imorse. Plockade upp den, trädde den över huvudet och fortsatte städa. Nu lyssnar jag även på deras musik och ryser till Fear Of The Dark. Hur kunde jag?

Enda sedan sex imorse har jag städat mitt äckliga rum i långsam takt. Golvet är dammsugat och fri från saker, sängen är bäddad, skrivbordet och klädlådorna är rensade men trummorna får fortfarande vara dammiga. De dammas när de säljs någon gång framöver, hehe. Jag har även satt upp min nya sminkspegel som jag fick i julklapp, nu slipper jag sminka mig i badrummet, wiho. Jag måste få säga att jag har varit duktig, men jag gjorde det enbart för att man skulle kunna komma fram och för att det kommer främmande till oss på nyår(imorgon).

Klockan tre ska jag vara i stan och äta lunch med Anton och hans familj. Vid sex ska vi sedan se Tintin på bio men jag vet inte riktigt om det är min typ av filmer. Gratis är det i alla fall. För att inte komma försent måste jag börja fixa mig...kläderna är på i alla fall. Kyss!

Kommentarer

Postat av: catarina

sv. kan inte annat än hålla med!

2011-12-30 @ 13:58:48
URL: http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

Nu börjar året närma sig sitt slut, hur har ditt år varit? vad har du för planer inför nyår?:D

2011-12-30 @ 19:43:46
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Maiden <3<3<3

2011-12-30 @ 20:34:02
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback