HAN ÄR KÄRLEK



↑ Så himla klockrent och självklart!

Underbar helg med älsklingen! Jag har nog aldrig fått så mycket kärlek av honom. Helgens nätter var de bästa om man bortser från första natten tillsammans med honom. Han är så himla givande när det gäller kärleken och jag får oftast det jag vill ha. Självklart har jag vetat att han är en bra pojkvän, det har jag vetat sedan början, men inte fan visste jag att han är världens bästa. Detta är något jag säger till varje person jag möter; "Om du vill ha en pojkvän så ska du skaffa en pojkvän som Anton. Du kommer absolut inte bli besviken!". Dock lägger jag på en massa fjortisskrik och överdrivna gester. Om Anton är i närheten så får han även en hel del pussar över hela ansiktet för att visa att det är honom jag menar. Om jag är stolt över Anton? Ohja! Jag tackar Kamrat.se, svärmor samt svärfar för en underbar insats. ANTON ÄR KÄRLEK!

Denna vecka inkluderar ett prov, en inlämning, mys med pojkvännen, träning och toning av hår. Idag har jag faktiskt tränat och jag ser morgondagen framför mig. Holy shit vilken träningsvärk! Nu ska jag koka lite kaffe och sätta mig i soffan framför tvn bredvid min kära storebror. Puss!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback