Du är det finaste man kan ha



Hey sweeties!

Skolisch flyter på och läxorna jagar mig vart jag än går. En hel del onödiga läxor, om jag får säga så, är det fan. Sådana läxor man vill skjuta sig själv under tiden man gör dom, mjapp. Jag har inte tid för sådant skit...jag har en pojkvän att ta hand om och vara med. Dock är det bra att jag har just Anton, han ser till så att jag gör läxorna.

Just nu sitter jag hemma och har precis tagit en lite snabbfika med mamma, bestående av kaffe och prat om livet. Tisdagar är dom bästa dagarna i veckan, jag har två lektion och slutar 12.10. Att vi börjar 09.25, vilket inte är så farligt, gör ju ingenting det heller. Ibland älskar jag min skola, men bara ibland. Och ibland är inte när fotoläraren ger en tråkiga uppgifter som denna jag måste ta mig tid att göra nu. Jävla helvetes analyser! :D

Yes! Trots alla läxor och sådant skit så mår jag superduper. Jag har Anton, ett efterhängset ex efter mig (det är inte mitt fel att du har världens mest tråkiga liv) och världens mest händelserika liv. Om jag inte skriver här så beror det på att jag är med Anton, och ingenting annat.

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

vadå efterhängset ex? vad händer? :O

2011-08-30 @ 19:46:35
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

sv: vad jobbigt :(

nää, vi pratar inte längre, man kan väl säga att vi bara var klasskompisar om man säger så :P

2011-08-31 @ 07:55:46
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback