Moderna




På bilderna ovan kan ni först se min lillebror (vänster) och hans klasskamrat Philip/Filip (höger). Sedan min pappa som håller hårt om våra liv. När man åker med pappa kan man inte vara annat än trygg. Love u dadi <3

Moderna museét gjorde skoldagen till en väldigt soft och inspirerande dag. Många bilder,  många fina och fantastiska bilder. Man undrar hur fotograferna får till bilderna sådär. Jag önskar att jag var lika bra med min kamera. Men här satsar vi, ellerhur Josefine! Efter det vandrade jag, Felicia och några klasskamrater mot Plattan för att ta oss vidare hem. Väl hemma, i kära Mölnvik, tog jag en fika med mina moder och lillebror. En latte var och mycket, mycket prat om jobb och kärleken. Tänk att jag alltid har så mycket att prata om om Anton. Hm. Jag fick även reda på att min lillebror skulle iväg i några dagar med sin klass borta i Nynäshamn. Eftersom att han, hans klasskamrat och pappa skulle åt staden-hållet så hängde jag med till Gullmarsplan (efter lite grillad kyckling och potatissallad). Därifrån tog jag pendeltåg och buss mot älsklingen. Vi har nyss sett klart på True Talent (skit program) och nu väntar pojken på att jag ska sluta yttra mig i denna blogg. Jag börjar 08.30 imorgon, döda mig?:)

Kommentarer

Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

fin blogg :)

2011-08-25 @ 16:27:37
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

true talant äääger :D

2011-08-25 @ 22:00:43
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback