BACKYARD BABIES



Idag fick jag reda på en sak som gjorde mig väldigt, väldigt avundsjuk. Det var under en genomgång under lektionen idag och vår lärare visade massa bilder. Bland annat några bilder som hon själv har tagit. Jag vet inte hur många av er som vet vilka Backyard Babies är, men det är ett band som jag gillar kinda much. Ni kanske vet vem Dregen är? Den snygge gitarristen i bandet. Hon visade i alla fall en bild på dom och sa att det var en av hennes egna. Bara sådär liksom. Inte "Kolla här, det här är Backyard Babies och dom har jag fotograferat. Bli avuuuuuuuuuuuuuuundsjuka". Självklart kunde jag inte hindra mig själv från att ge ut ett pip. Med pipet följde "Är det diiiiiiiin bild? Har du trääääääffat dom?". Hon bara log mot mig, ni vet det där överlägsna...

Tänk om man själv kunde få göra sådana jobb som hon gör. Fan vad ballt!

Kommentarer

Postat av: Felicia

hahahh, gulligt Josefine XD <3 och sen såg vi Dregen bara för det då.



Har du hört Hardcore Superstars nya singel btw???!!! :'D <3<3<3

2011-08-31 @ 22:44:26
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Det kommer den dagen också josefine, när du får fota dina kändisar och folk blir avundsjuka på dig :) det är därför du kämpar i gymnasiet, tänk på det :) du har en dröm! kämpa :)

2011-09-02 @ 07:46:25
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback