Syster älskar dig

Hellu!


Jag är ledsen att jag inte uppdaterade mer igår men jag spontan-åkte till en vän någon gång vid 18.00. Mycket, mycket trevligt...eller trevligt är nog fel ord. Skit samma!

Idag började jag 12.00, ganska skönt till skillnad från min vän som skulle upp vid 07.00-tiden (om jag inte minns fel). Fick en nyckel att låsa dörren med och sedan somnade jag vidare och vaknade upp vid 10.00 igen. Gjorde mig iordning och sedan stack jag. Först krånglade tåget efter 3 stationer så jag fick byta tåg men tillslut kom jag till skolan. Jag blev lite sen men tror inte lärare brydde sig så mycket. Efter 2 timmars engelska åkte jag hem och nu är jag hemma. Funderar på att dra och gymma men jag orkar inte ta mig dit själv. Jag undrar om storebror ska dit, isåfall kan jag haka på honom ^^

Förresten, idag åkte ju mamma och Maximus iväg och dom ska vara borta i en vecka. Jag kommer inte klara mig inte utan Maximus, han är som en sol och får mig på bra humör hur lät som helst. Blir tråkigt utan honom men jag klarar mig nog! ^^

Allt bra med er? Vad händer idag?:)


Kommentarer

Postat av: Angelica

Med mig är det lite sådär, men ska inte klaga :) Har varit på praktik och nu ligger jag hemma o måste plugga :P

2011-04-11 @ 17:16:38
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Angelica

SVAR: vadfanskajagheta.se

2011-04-11 @ 17:45:22
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback