Skratta

Hellu boys n girls!

It's saturday och jag är äntligen hemma. Jag råkade radera mitt normala inlägg och skriva ett annat, lite mer negativt inlägg. Inte meningen men sådant händer. Jag spenderade som sagt gårdagen med en killkompis som händer Stefano. Vi kollade på film, åt mango som han mamma hade köpt (grymt gott) och pratade. Jag somnade någon gång vid 02.00 efter en hel del prat. Och ni som tror att det här var en dejt har jävligt fel. Jag är kär i en annan och han har flickvän. And that's it, okej!?

Jag vaknade någon gång vid 10.00 och gosade lite med hans katter. Sedan fick jag sällskap till tåget och åkte hem. Nu sitter jag här och väntar på pannkakor, jag har inte ätit frukost så jag är grymt hungrig.

 


Kommentarer

Postat av: Maria

Hehe ja jag får nog göra det. Fast lättare sagt än gjort, när alkoholen kommer in så försvinner förståndet eller hur man nu brukar säga:P Ha en fin helg!

2011-04-09 @ 13:54:07
URL: http://neverforgiveneverforget.blogg.se/
Postat av: Angelica

Är det inte du och Mattias längre?

2011-04-10 @ 09:20:45
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback