Vart ingen bio...

men attans va roligt jag hade ändå. Det var mitt fel att vi inte gick på bio eftersom jag inte sa till pappa att Mattias skulle med. Pappa hade förstås inte bokat biljett till Mattias eftersom jag inte sa något. Men aja, alla kan göra fel någon gång. Jag och pappa hämtade istället upp både Vincent och Mattias (han blev sur och gick hem, lång historia) i Mölnvik. Därefter åkte vi till Gustavsbergs centrum där vi köpte filmer på Filmkväll. När vi var klara där och bland annat köpt Remember Me så åkte vi vidare till ett pizza ställe som heter Felino. Det var jätte gott och jag orkade inte ens äta upp hela. När vi hade käkat klart åkte vi hem till oss och såg på Remember Me. Vi såg nyss klart den och det var ingenting speciellt. En ganska tråkig och sorglig film enligt mig. Robert är så himla konstig i alla filmer, hehe ;)

Men Mattias ska sova över idag så jag tänker inte sitta här hela kvällen utan säger godnatt nu. Förresten...jag är klar med alla foton förutom ett...det fotot på mig självklart. Det ska jag ta imorgon bitti, pigg och gla ;) Nu är min låt klar som jag ska ha till min berättelse. Nickelback - This Afternoon heter den, den blir perfekt ihop med bilderna. Nu ska jag myspysa med Mattias, godnatt! :)

 


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback