~28 September 2010~

Mattias sov över hos mig tillslut och det var hur mysigt som helst. Morgonen var dock inte så mysig. Irritation och stres påverkade stämningen och jag fick ingen puss när vi sa hejdå. Jag åkte med pappa till skolan eftersom jag hade mycket att ta med till skolan. Idag redovisade jag tillexempel den där filmaffischen jag skrev om och det gick jättebra. Vi har precis haft lunch och nu ska vi ha Digitalt skapande. Vi ska redovisa och analysera bilderna vi tog i går. Bilderna får ni se här... ;)


Den här ska stå för en demostration för mänskliga rättigheter



Det här ska vra en reklambild för ett företag som säljer hus vid vattnet



Det här ska stå för en kampanj som samlar ihop pengar för att hjälpa Kenya att minska antalet analfabeter (folk som inte kan läsa eller skriva)



Nu ska jag fixa med mina bilder. Vi hörs senare :)



Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: Kul att du vill vara med! :)

Kika in senare ikväll för att se om du vann!

Vann du inte? Ja, då kommer en ny chans imorgon :)

2010-09-28 @ 16:30:54
URL: http://decevven.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback