Sjukt seg dag!

Idag är det den segaste dagen jag har varit med om. Jag och Mattias vaknade vid 09.00 och låg kvar i sängen en liten stund och hade det sjukt mysigt. När vi väl gick upp så åt vi frukost och satte oss i soffan och kollade på TV. Vi satt där jättelänge och sen fick jag nog och åkte hem. Ute var det jättekallt och jag gick som en zombie. Hela min kropp är typ som en klump. Jag förstår inte vad det är med mig! Varför är jag så trött hela tiden? Gah, jag längtar efter att vara pigg och glad. Jag vet inte vad som händer idag men jag tror inte det kommer bli något speciellt. Kanske orkar jag ta mig till soffan...vi får se xD

Nu ska jag gå och se om jag kan hitta något snask och sätta mig i soffan med det. Sjukt gott! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback