Så jävla trött!

Asså, den här dagen har bara varit ett helvete. Jag har haft tre lektioner, inte lärt mig ett piss och ty varit halvt medvetslös. Alla har tyckt att jag varit som zombie och ja, jag känner mig faktiskt som en sådan. Jag är verkligen jätte trött och jag kan inte förstå varför. Visst, Mattias som här igår men vi gick ju å' la oss tidigt eftersom båda skulle upp tidigt. Åh, jag orkar bara inte med den här dagen. Förresten, jag har ätit en klubba idag vilket innebär kalorier. Hur gick det där med att äta nyttigt varje dag? Fail!

Nu ska jag dricka te, sätta mig framför soffan och låtsas kolla på TV. Om pappa får nys om att jag sover så blir det pisk. Vi får inte sova efter skolan eftersom "då kommer vi inte kunna sova när vi väl ska sova". Blablabla.

Bye!

Blogstart.se
Bli medlem, en smart och enkel sida ;)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback