Redigerar i formatet RAW

Just nu sitter hela klaassen och jobbar med att redigera bilder i formatet RAW. Det är faktiskt jävligt roligt när man kommer på hur man ska göra. Lite blått, grönt och rött hit och dit. Vi ska göra det hela dagen så det är rätt slappt. Men nu ska jag fortsätta med bilden jag håller på med just nu. Jag kan visa en bild jag har fixat till, när jag kommer hem kan jag visa en för-och-efter-bild. Roligt va?:)

Men efter skolan blir det inte rikigt. Efter skolan ska jag träffa Tess och vi ska fota lite i hamnen. Ni kan få se bilder från det också när jag kommer hem. Hehe, det är mycket bilder ni ska få se. Men så är det när man läser om en fotograf. Vi hörs när jag kommer hem! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback