Rain, rain, rain...it never stops!

Vaknade för en timme sedan och Mattias stack på praktik för inte så länge sen. Själv börjar jag skolan 11.50 och ska då göra klart min berättelse. Dock vet jag inte om jag vågar åka till skolan eftersom det ösregnar. Det har gjort det hela morgonen och det slutar aldrig. Några jag tycker synd om är byggarbetarna som står och bygger Maximus förråd där ute just nu. Snacka om blöt? Galet väder kan man säga. Jag är as trött och kunde egentligen ha legat och sovit nu men eftersom Mattias var tvungen att gå upp tidigare så vart det inget med det. Nu sitter jag istället och funderar på att försöka ta ett självportträtt. Heh, jag har nämligen inte gjort det än.


Godmorgon förresten, vi hörs efter skolan!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback