Plugget kan fara åt helvetet...

Jag orkar verkligen, verkligen inte plugga men jag måste verkligen. Jag ligger efter i matten och måste plugga mig igenom ett halvt kapitel. Det är bara att sätta igång så att man blir klar idag och inte inatt. Wish me luck, babes! ;)

Hehe, pappa kom nyss in med en kopp kaffe så nu orkar jag säkert plugga. Pappa är bäst, ingen protest! ;)



Den här bilden finns med i min berättelse som första bild, hihi :]


SoChic.se

Jag lovar, det finns sjukt fina smycken på den där sidan. Jag har dock bara inte pallat att beställa^^

Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: TACK! Vad glad jag blev av din kommentar!!!!



Mste erkänna att jag lider med dig, hatade matte när jag gick i skolan!! Det värsta som fanns då! nte blev det bättre när man hade en lärare som inte kunde lära ut!!



Ha det guld!!



=0)

2010-09-13 @ 19:46:44
URL: http://melanozz.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback