Parfym - Escada Ocean Lounge - Tips

Idag när jag och Mattias var inne på Kicks så hittade vi jätte många parfymer som luktade gott. Vi luktade på alla möjliga men dock bara på ett papper (om ni förstår vad jag menar). Jag hade lite svårt att bestämma mig för vilken jag ville ha så jag frågade personalen. Dom sa att jag skulle testa det på min kropp istället för att se vilken som passade mig bäst. Det som förvånade mig var att det luktade olika på min kropp och på pappret. Så alla dom som jag tyckte luktade gott luktade helt plötsligt illa. Tillslut hittade jag en som luktade himmelskt på min kropp (det tyckte även Mattias) och det är en parfym som kommer från märket Escada. Den heter Ocean Lonuge och luktar verkligen underbart. Jag kan inte beskriva lukten men gud så gott den luktar. Mamma som är i Egypten ska få köpa den på tax freen på hem vägen :D



Nu ska jag ta ett bad (skippar Idol) och plugga på till provet. Myspys men ändå inte, hehe :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: det är bara kanon med mig, med dig?!:)

2010-09-15 @ 21:02:18
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: det låter ju superduper bra!(y)

2010-09-15 @ 21:40:58
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback