Outift

Jag är hemma nu och skolan var superduper. Jag var dock över flummig så alla trodde att jag hade rökt på. Det var inte första gången någon trodde det men ändå, fett taskigt haha. Jag är hemma för att kolla läget med er mina söta läsare. Hur mår ni och hur har eran dag varit än så länge? Vavava, I wanna know! ;) Jag ska bara vara hemma en stund till men sen måste jag sticka igen. Innan jag och Mattias sticker till konserten måste vi nämligen äta middag hos farmor och farfar. Vi får hoppas att hela släkten kommer och inte bara min familj. Men lugn, nu tänker ni säkert "Men då kommer ju hon få en dålig plats på Grönalund". Men nej! Jag har mina söta vän Felicia som håller en plats åt mig. Hon är redan där och åkte dit efter skolan och just nu babblar hon om att Europe har ett soundcheck. Snacka om fubbigt! Vi ska vara hemma hos farmor och farfar kl 18.00 så jag ska ta och fixa mig nu. Det konstiga är att hela familjen kommer dit olika tider för pappa är inte ens hemma och åker dit från jobbet. It feels kinda wierd you know. Men jag klarar det.

Nu ska jag fixa mig, här har ni min outfit för idag. Lite classy sådär ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback