Omogna "män"

Jag satt precis runt matbordet med min familj och åt en god middag. Det var trevligt och så tills vi började diskutera om valet och andra saker. Pappa och mamma började prata om ledigheten när man har skaffat ett barn. Pappa säger "Haha, det finns inga pappor som vill vara hemma med sin barn". Tack tänkte jag då men orkade inte säga någonting. Men mamma sa "Jo, det finns visst pappor som vill vara hemma med sin barn.". Och det är faktiskt sant. Det finns pappagrupper när männen träffas med sina barn precis som mammagrupper. Jocke tyckte förstås det var jätteroligt och skulle skojade med. Jag hatar omogna "män" som hela tiden ska ha rätt, skojar om saker som inte ska skojas om och så. Dom vill man bara plocka bollarna på och se hur dom känner efteråt.

Hehe. Ops. Jag var tvungen att skriva av mig och då blir det sådär. Tur att jag lyckades slita mig ifrån. Nu ska jag fixa mig och packa. Jag åker till Mattias och sover över sen. Imorgon ska jag och familjen ut på en shoppingtur. Det blir säkert nice! ;)

Ikväll blir det Idol ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback