O-M-G!

Godmorgon

Vaknade för inte så länge sen och jag är verkligen as trött. Jag somnade jättesent igår eftersom jag inte kunde somna och istället låg och vred mig. Jag hade dessutom jätteont i foten och det gjorde inte saken bättre. Vi får se om kaffet som jag ska dricka snart hjälper lite. Idag är det skola som vanligt och vi har prov, som sagt. Prov i samhällskunskap och det är mitt första prov i gymnasiet. Hehe, O-M-G!!! Vi får hoppas på att det går bra. Planerna för idag är att jag ska sitta och nörda framför datorn efter skolan och sedan på kvällen kila över till Mattias och sova över hos honom.

Nu ska jag käka frulle!


Gratisbio.se

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback