Mysigt efter skolan

Skolan gick relativt snabbt, engelskan skrattade vi bort och likadant var det på matten. Men ändå fick vi saker gjort, toppen. Efter skolan mötte Mattias upp mig på samma buss som jag var på och vi spenderade en liten stund i Mölnvik. Där hängde han med mig in på Lindex och vi gick även in på Kicks för att testa olika parfymer. Jag hittade en som luktade jättegott, som jag kanske ska köpa. Sen gick vi hem och myste lite och tog även en promenad med Celi innan maten. Vi åt middag alldeles nyss och Mattias stack för några sekunder sen för att jag skulle kunna plugga. Jag kan verkligen inte plugga i hans närhet, hehe.

Nu ska jag intensiv plugga och någonstans därimellan ska jag försöka uppdatera. Hehe, jag kommer inte kunna hålla mig borta. Senare ska jag se Idol :]

Gratisbio.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Gillar verkligen din header :)

2010-09-15 @ 19:19:14
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt är bra själv då?

2010-09-15 @ 19:43:27
URL: http://jangoma.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar; HEJ :D jag bloggar lite,självdå?


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback