MONDAY

Idag är det måndag och ny vecka. Mina måndagar, nu när jag har börjat gymnasiet, är rätt så bekväma. Jag har en lektion på 3 timmar och det är Foto A. Jag älskar att fota så det är världens bästa måndag, helt enkelt. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra man vi ska väll gå igenom någonting roligt. Hehe. Just nu sitter jag och dricker kaffe och känner mig något stressad även fast bussen går 11.10. Och det tar ca 10 minuter ner till bussen, så jag överdriver nog lite.

Efter skolan ska jag förbi Nacka Forum (10 minuters gångavstånd från min skola) och kolla efter något varmt. Alltså, typ en stickad tröja. Om ni vill hjälpa mig kan ni kommentera ut förslag på vilka affärer ni tycker jag ska gå in och kolla i. Det skulle vara otroligt snällt för jag är en sån som går in i en affär och missar allt det fina. Men nu hörrni, måste jag tyvärr resa mig upp och göra mig i ordning. Skolan väntar och jag orkar inte komma försent. Fan vad jag överdriver helt tiden...

Vi hörs sen! :]♥

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback