Mattias sover över

Vi har precis kollat klart på Idol och det var inge vidare. Idolerna var helt kassa, jag förstår inte hur juryn valde ut idolerna. Efter hur dåliga dom var eller efter hur bra dom var? Det är frågan! Mattias skulle egentligen åka hem efter det här men mamma försöker förhandla med pappa. Jag vill nämligen att Mattias ska sova över här. Vi får hoppas på att det går! ;)

Han har makten in tha house, you know ;)



Nu ska jag fråga mamma hur det går, jag skriver mer imorgon. Kyss! ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej hej :D

Jag har haft studiedag idag och tillbringat den med en kompis i stan och sedan på gymnastikträning :D dd ?

2010-09-27 @ 22:08:21
URL: http://anissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är han söt. :-) Allt bra med mig, hur är det själv?

2010-09-28 @ 07:27:49
URL: http://kamillaveronica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback