Mannagrynsgröt for breakfast!

Godmorgon mina solstrålar. Just nu sitter jag och käkar mannagrynsgröt eftersom det varken finns havregrynsgröt eller något gott bröd. Men mannagrynsgröt går bra det också, men det smakar lite välling vilket jag ogillar. Alla ligger och sover förutom jag och Jocke. Pappa skjutsade mamma och Maximus till Arlanda inatt så nu slipper vi dom i 10 dagar. Jag är fan avundsjuk och jag förtjänar fan en resa mer än dom, huh! Aja, jag vet inte vad som händer idag men jag antar att jag måste plugga och fotografera till min berättelse.

Nu ska jag äta upp min mannagrynsgröt som för övrigt har blivit torr och läsa bloggar. Efter det ska jag börja dagen!


För att vakna lyssnar vi på underbar musik och sjunger med...


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback