Lite upptagen kanske

Öh. Jag var på Hoffmaestro igår och jag tänkte bara säga att det var awesome. Och jag menar det. Ni som inte var där och ni som stod utanför och inte fick komma in...missade något. Jag kanske berättar mer om det senare, idag måste jag dock plugga lite. Hm, idag blir det en dag för mig själv eftersom Mattias har åkt bort. Han ska på kick off med sitt nya jobb och lära känna sina arbetskamrater. Men nu tänkte jag lägga upp en "to do"-lista och sedan börja göra det jag ska. Det är viktigt att allt blir klart idag...hm, jag hoppas mina goa polare kan ställa upp.


Idag måste jag:


Ta kort till min JAG-berättelse
 
 - Ta kort på mig själv
 - Ta kort på mitt rum
 - Ta kort på två vänner
 - Ta kort på min Sony och min Nikon
 - Ladda ner en låt som jag ska ha till min berättelse

Asså, ni som inte förstår vad JAG-berättelsen är kan ju läsa det jag ska skriva nu. JAG-berättelsen är en berättelse som jag har fått i uppgift att göra av min Foto A lärare. Jag ska göra en berättelse med 20 bilder som ska handla om mig. Till det ska jag antingen ha en låt som passar till eller min röst som berättar om bilderna. Jag ska dock ha en låt och en text som berättar om bilderna. Berättelsen ska vara klar på måndag och jag måste ha alla bilderna + låten med mig då. På måndag ska vi nämligen redigera alla bilder och sätta ihop bilderna till en berättelse. Det är jätte roligt men ganska stressigt. Nu ska jag börja fota, önska mig lycka till :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback