Köpa Photoshop?

Hej. Nu är jag hemma igen och det är rätt så folktomt här hemma. Det är bara jag, Vincent och Celi hemma. Visst är det skönt men lite tomt är det faktiskt. Hehe, men det är bra för då kan jag plugga i lugn och ro sen. Måste ta mig igenom dom där himla Samhällskunskapsfrågor till provet. Don't like it. Men hörrni. Jag har tänkt på en sak som är ganska bra att ha när man är foto intresserad. Vi använder det rätt mycket i skolan och så när vi ska redigera bilder. Det är förstås Photoshop jag talar om och jag funderar faktiskt på att skaffa det. Jag vill gärna ha ett program som är bra och inte något annat tjafs. Visst, det är dyrt och plånbok kollapsar, ja jag vet. Men jag måste fan ha det. Kanske ska man fråga pappa? ;) Det kostar ju inga fjuttiga 500 kronor utan det är riktigt pengar vi pratar om. Det kanske blir en julklapp, who knows? ;)

"Paaaappa, kan jag snälla få Adobe Photoshop CS3?(a)"






Nu ska jag svara klart på dom där frågorna och sedan läsa på lite. Efter det hoppas jag att pappa har kommit hem och börjat laga mat. Jag lär vara hungrig som en björn då. Men jag antar att han kommer hem sent som vanligt. Vi får se :]

Kommentarer

Postat av: Anonym

Man kan också ladda ner photoshop, det har jag gjort :)

2010-09-14 @ 18:14:17
URL: http://yasine.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Min pappa hade köpt Photoshop till mig, sen knasa datan och jag kunde inte installera det så jag ladda ner det från piratebay.org :) sök bara på photoshop cs3 :)



Det är bra tack, själv då? :)

2010-09-14 @ 18:24:43
URL: http://yasine.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback