Jag är bäst!

Vaknade, satte mig upp, kollade på klockan och märkte att den var 11.00. Jag fick panik och tänkte "Fan. Jag börjar om 50 minuter. Jag kommer aldrig hinna till skolan i tid. Jag sjukanmäler mig.". Men med lite eftertanke så kom jag på att jag först måste hitta på en sjukdom och sedan ringa och ljuga för min far. Så istället sprang jag upp, satte på mig första bästa plagg, rusade mot toaletten och sminkade mig samt borstade tänderna. Och i förbifarten tog jag emd mig ett äpple. Sedan var det bara på med skorna och rusa mot bussen. Tur som var så hann jag med sista bussen som gör så att jag kommer i tid till skolan. Nu sitter jag här och vi har haft genomgång om blixtrar. Halva gruppen är just nu i studion och testar och halva sitter i klassrummet vid datorerna.

Jag har precis köpt lite frukost till mig själv och det älskade min mage. Den hade inte fått någonting i sig förutom äpplet jag åt på bussen. Nu ska jag redigera bilder och kolla runt lite. Vi hörs my friends! :]


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback