Inte skönt!

Godmorgon mina vänner!

Förlåt att jag inte bloggat men jag har varit med min underbara pojkvän. Jag skulle ha jobbat i lördags och söndags men chefen sa tydligen att han skulle ringa mig när han ville att jag skulle jobba. Skum kille det där. Jag var istället med min underbara pojkvän. Jag var även med Tess igår och vi var och shoppade i Nacka. Jag fick med mig 2 saker, en ska jag behålla och en ska jag lämna tillbaks.

Jag ska strax åka till Nacka och lämna tillbaks plagget jag inte ville ha innan skolan börjar. Det är smart att plugga så nära att shoppingcenter, inte sant?;) Idag har jag bara Foto A så det är en ganska slapp dag på måndagar. Dock har jag fått en vagel på ögonlocket och det är inte skönt. Det gör pissont!

Nu ska jag försöka samla ihop mina saker och lyssna på musik. Sen drar jag till skolan, vi hörs när jag kommer hem! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback