I like the way you move...

Haha, den här idol-auditionen var bara för skön. Ni som såg det kanske kommer ihåg killen i röd tröja som fick Bagge att dansa? Haha. Jag garvade som fan då, det var så jävla roligt för Bagge såg så jävla rolig ut. Hehe, men enligt mig hittade juryn inga stjärnor idag. Alla lät as konstigt men det är vad jag tycker. Vad tycker ni?:)

För att inte vara trött imorgon (som jag ändå kommer vara) så tänkte gå och lägga mig nu. Det blir väll att läsa lite bok innan man somnar för då blir man tröttare. Iallafall jag, haha. Inte för att det är tråkigt utan för att mina ögon inte orkar mer tillslut. Nog om det! Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig.



Sköna Felicia som gör mina dagar på Mediagymnasiet! ;)

Godnatt och till alla mina nya läsare: Välkomna! :D


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback