Home for a while

Nu är jag hemma igen. Skolan var rätt tråkig men med grymma klasskamrater blev skoldagen helt okej. Vi flummade som fan sista lektionen och vi skrattade bort dom 20 sista minutrarna. Yey. Efter skolan åkte jag raka vägen till dagis och hämtade Maximus. Därefter gick jag med honom genom hela skogen och det tog ca 30 minuter eftersom han går så sakta. Men nu är vi hemma och jag ska snart sticka igen. Jag ska nämligen sova över hemma hos Mattias inatt och jag ska även äta middag där. Vi är ensamma en liten stund eftersom hans pappa är iväg och det är Mattias som lagar maten. Han är mästerkocken nr 1! Jag ska bara dricka upp min varma choklad som Jocke så snällt gjorde åt mig. Haha, nej men han gjorde en kopp för mycket så han gav det till mig. Jag vågar dock inte dricka det nu för jag vill absolut inte bränna tungan. Det känns i flera dagar och det är fan inge roligt, haha :]

Nu ska jag dricka upp min choklad och packa, sen sticker jag och myser med Mattias!<3

        


Kommentarer

Postat av: Anonym

Sv: Jag fotade mina bilder på Elsa med Canon EOS 5D Mark II och Canon Eos 50mm f/1.4.

Bländare f/3.5

Slutartid 1/250



Ha det gott, Anna


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback