Hej folket

Hade bara en lektion idag som sagt och det var estiskverksamhet. Jag visade upp min bild och så pinsamt var det faktiskt inte. Efter skolan skulle jag hänga med Mattias på en jobbintervju. Vi irrade runt i Stockholm och försökte hitta stället men slutade med att jag åkte till Nacka Forum istället. Mamma var där så jag tänkte att jag kunde få med mig någonting hem men nej. Efter det mötte vi upp Mattias på bussen hem. På vägen hem åkte vi till Maximus dagis och hämtade honom och handlade middag. Idag ska Mattias äta hemma hos mig och senare blir det Idol. Han har lääääängtat efter det, hehe.

Nu ska jag vara med älsklingen och vänta på mat. Det blir tacos till middag, mums ;)


Hur många är det som ska se Idol idag?


Jag älskar att se när dom flesta gör bort sig. Jag älskar dessutom Bagge och hans sköna garv! ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

jag gjorde det i picasa, sök på det på googel, är lite svårt att förklara här, men det är bara att du frågar så ska jag försöka förklara så bra jag kan :)

2010-09-08 @ 19:56:17
URL: http://eveeliiinaaa.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback