Han överraskade mig!

I'm gonna tell you something. Jag satt och pluggade mate och var helt inne i ett tal. Samtidigt knackade det på dörren och jag trodde självklart att det var Jocke. Jag gick och öppnade dörren och gick sen in i mitt rum men innan hann jag se att det var Mattias som stod i hallen. Mattias stod där med ett brett smile och jag fattade ju ingenting. För innan han kom och knackade på att han skickat sms som "Jag tränar, jag pluggar och sådana saker" så jag trodde ju att han var hemma. Men han kom hit och överraskade mig den lilla skiten. Det är inte första gången han har gjort det så jag börjar bli van nu, hehe. Visst, jag gillade att han kom hit men jag var lite upptagen med matten och la honom åt sidan. Han försökte mysa med mig men jag hade näsan i matteboken. Haha, sjukt va!? Aja. Jag gjorde iallafall te åt honom och vi fick smaka Jockes "nybakade" hallonpaj som han självklart hade köpt på ICA. Vi pussilipussades i sängen och Mattias somnade dessutom i min säng men jag fick dra upp honom så att han kunde åka hem. Han fick tyvärr inte sova över hos mig och jag ville gärna sova. Det kändes som om jag kastade ut honom...hoppas han inte blev ledsen :/



Idag har jag gjort en bra sak men samtidigt glömt en sak. Jag har pluggat klart nästan hela kapitlet, that's the good thing. Saken jag har glömt är att jogga i 30 minuter som ska göra på måndagar. Det där med träningen tycks inte gå så bra, f*ck. Aja, jag är trött och färdig fixad för sängen så jag tänker inte ödsla mer tid åt datorn. Kyss! 

Godnatt & sov så gott!♥


Kommentarer

Postat av: Anonym

hatar den bilden, ser ut som en hackspett. :P

2010-09-14 @ 07:20:38

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback