Han äger er!

Vaknade för inte så länge sedan och har lite ont i huvudet. Jag sov gott tills jag väcktes av min underbara storebror som tyckte att jag skulle vakna. Lite gulligt sådär, det fick han storebror-poäng för. Men jag hoppade upp ur sängen och gjorde mig en kopp kaffe. Det var såå jävla underbart. Nu har jag dock druckit upp den och jag har lovat mig själv att bara dricka 2 koppar/dagen, så nästa kopp får bli ikväll.

Nu ska jag lyssna på Tomas Ledin och leka tönt. Jag har nämligen blivit beroende av en av hans låtar. Jag som trodde att jag var något åt hårdrocks hållet. Nej, nu blir det Tomas Ledin - Det ligger i luften på högst volym. Jag ska tagga inför...någonting ;)

Haha, den här snubben äger er så hårt! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback