Gaaah...huvudvärk!

Mattias kom hem till mig vid 17.00 och då gick vi ut på en promenad. Med i promenaden hängde min underbara kamera med så jag fotade en hel del bilder. Speciellt en sak jag alltid velat fota, haha. När vi kom in efter promenaden var middagen klar så jag åt lite snabbt. Sedan la vi oss i sängen och råkade somna i några minuter. När vi vaknade låg vi och mös i någon timme. Efter det fick jag ett ryck, sprang fram till datorn och satte igång Tomas Ledin-låten. Sedan sprang jag tillbaka och hoppade upp på Mattias mage och började dansa. Efteråt sa han "Det känns som om jag har blivit magpumpad". Jag råkade dock höra fel och trodde att han sa analpumpad och garvade som aldrig förr. Sedan slutade det roliga och vi satte oss vid TV:n och såg på något ytligt program om svenska fruar som bor i New York.

Nu har han gått och jag har världens huvudvärk. Jag tänkte gå och lägga mig nu för att vara pigg tills imorgon. Imorgon ska jag fota i studion och jag och min grupp ska fota i Marilyn Monroe - style. Så jävla bra vi är!

Jag ville få lite uppmärksamhet så jag gick ut såhär, det var allt några som kollade på mig ;)



Den här har några söta barn satt upp. Dom bor bara här på somrarna :]

GODNATT SÖTNOSAR!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback