Fotat i studio

Hejsan svejsan! Jag har precis kommit hem från skolan och är igång med att värma lite mat från igår. Jag är verkligen as hungrig för att jag bara åt en McChickenJR till lunch. (Ops, mickron piper. Ska bara hämta maten) Men skolan var rolig ändå eftersom vi ficki studion sista lektionen. Vi skulle göra porträttbilder och det var två tjejer ur min grupp som hade sminkat och fixat sig som Marilyn Monroe. Bilderna blev jättefina tillslut efter lite flummande. Dock föredrar jag att fota utomhus :] Nu sitter jag och äter mat och efter det ska jag fixa mig och packa. Idag ska jag sova över hos Mattias så det blir nog inte så mycket uppdatering. Men om jag ber kanske jag får skriva ett inlägg eller två ;)



Nu ska jag äta klart, hörs! :] ♥

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback