En sväng till Arlanda

Jag har precis duschat, det blev inget bad eftersom jag inte orkade. Jag måste ändå duscha efteråt för att få ur alla shampoo ur håret. Nu sitter jag här med en turban i håret och ska snart sätta mig och kolla på Superstars med Jocke. Efter Superstars ska jag och pappa åka till Arlanda. Idag kommer nämligen mamma och Maximus hem från Egypten. Dom landar någongång vid 22.00 så vi ska åka vid 21.00. Jag har saknat min lillebror så himla mycket. Det ska bli så himla roligt att få springa imot Maximus och krama inkl pussa (om jag får) ihjäl honom. Jag har saknat honom så himla mycket! Det har varit jättetomt utan honom ju. Ingen ska skriker och spelar skum musik. Så ja, det ska jag tillbringa resten av kvällen med.

Nu ska jag sätta mig och kolla på Superstars...eller nu hör jag någon som sjunger. Kanske kollar han på Idol? ;) Aja, vi hörs imorgon! :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback