Cool filmaffisch

Jag har precis kommit hem från skolan och ska snart sätta mig och måla klart min coola filmaffisch. Jag kan berätta kort om att jag har i uppgift att måla ett porträtt som ska platsa någonstans. Jag har valt att gjort en filmaffisch till en vampyrfilm. Ni får snart se det jag har målat. Igår sov jag iallafall över hos Mattias om ni inte förstod det. Hehe, jag köpte med mig lite godis (ops!) och vi kollade på Idol. Sedan gick vi och la oss. Idag vakande vi vid 08.00 och gick upp å' åt frukost. Sedan tog vi bussen till skolan. I skolan var det rätt så segt och jag sov mest under lektionerna. Eller så klagade jag på mina klasskamrater eller lärare. Dom hatar mig just nu men jag hoppas dom har förståelse. Jag är så jävla trött även fast jag gick och la mig vid 21.00 igår kväll! O-m-g, ajajaj. Om någon vill veta så fick jag precis mensvärk. Helvete.

Men nu ska jag sluta klaga och börja måla klart min filmaffisch. Jag har tagit med mig vattenfärg och penslar hem, hehe. Kaffe på det blir super. Eller vad säger ni? Och du, ja..just DU! Hur har din dag varit?;)



Jag hoppas att den ser bättre ut i verkligheten för på den här bilden ser den inge vidare ut, hehe^^


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback