AWESOME BOYFRIEND.<3

Jag är hemma igen pojkar och flickor. Efter en mycket lång och seg dag, förutom picknicken med Foto 2:an, så är jag äntligen hemma. Jag har suttit ganska länge och försökt välja ut bilderna till en uppgift vi gör i skolan. Det är en så kallad digital berättelse som ska heta JAG. Berättelsen handlar alltså om mig. Ni mayyybe får se den, om den blir bra vill säga, hehe. Jag är jätte hungrig och det verkar som om pappa kommer hem sent idag igen. Men det gör ju inget för Mattias kommer hit snart och då kan jag äta upp honom, hihi. Bara tanken på att han kommer hit gör mig pigg å' gla.

Nu ska jag fortsätta välja bilder och take som pics. Jag ska ha med mig alla bilder på måndag och sätta ihop berättelsen. När Mattias kommer hit sååå jävlar. Kyss! ;)

Ps. min dagliga motion går åt helvete. Jag ska ut och springa idag men när ska jag hinna med det? Heh, Mattias kanske hänger med på en runda?;) Han är ju så snäll så han säger säkert ja.


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback