Älsklingen kommer hit!

Hehe. Jag har precis ätit och det var jättegott. Åt som en liten gris och lämnade inte kvar en enda bit. Fick nyss reda på att min pojkvän inte behövde plugga eftersom hans prov är uppflytat pga sjuk lärare. Jag vill tacka den läraren (men krya på dig snälla) för att du får min pojkvän att kunna komma hit nu, idag. Hehe, jag tror inte det räckte med den lilla stunden vi fick när jag mötte upp honom efter skolan. Så nu ska jag vänta på älsklingen min och kolla om kaffet är klart. Jag hade tänkt måla om naglarna idag men dom får vila i några dagar, snäll jag är va?;)



Vi hörs efter Idol då Mattias åker hem. Puss på er! :]♥

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback