Almost done!

Jag är nästan klar med alla frågor till provet och har nu bara 3 frågor kvar. Dom som är kvar är då dom svåraste och det tar imot att börja svara på dom. Därför skriver jag det här inlägget. Jag har precis gjort min andra kopp kaffe och det känns inte bra. Det är väll inte bra att dricka kaffe har jag för mig. Jag vill inte bli beroende av något, hehe. En sak som stör mig otroligt nu är att Vincent för en liten stund sen var helt lugn och tyst inne i sitt rum och nu skriker han och pratar med någon jävel på WOW. Jag sitter i köket som är utanför hans rum så han stör mig enormt. Dessutom är det inge trevligt att höra på ord som hora, fitta, kuk, mammaknullare och ja, allt ni kan tänka er.

Jag får väll försöka fixa det här med lite kaffe. Back to work! ;)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback